head_banner

Storia di a Cumpagnia

Zhengzhou YUFA Abrasivi Group Co., Ltd.. hè stata stabilita in Agostu 1987, a sede hè situata in u Distrettu di Shangjie, a cità di Zhengzhou, a Pruvincia di Henan. Hè situatu in l'entroterra di a Pianura Centrale, cù una situazione superiore, un trasportu convenientu è risorse ricche. YUFA hà capacità di R & D in u mercatu, cù cinque centri di R&D è trè basi di produzzione (Henan YUFA Abrasives Co., Ltd., Zhengzhou YUFA High-tech Materials Co., Ltd., Zhengzhou YUFA Fine Ceramics Technology Co., Ltd.) , Fornite prudutti di serie di alumina di alta qualità per i migliori clienti in u campu di abrasivi è strumenti abrasivi, materiali ad alta temperatura, ceramica di alumina, rivestimenti anticorrosione, vetru LED, riempitori elettrichi, macinazione è lucidatura, materiali termichi cunduttivi è assai altri campi.

Prudutti principali includenu alumina bianca fusa ad alta densità, alumina bianca fusa bassa in sodiu, alumina fusa densa, alumina abrasiva monocristallina, spinel di magnesia-aluminiu, α-alumina calcinata, polvere di granulazione di alumina, ceramica di alumina è più di 300 varietà in ottu serie. A cumpagnia hà 15 forni basculanti di cuntrollu digitale cumpletamente automatichi, dui forni rotativi, un fornu à tunnel è un fornu à piastra di spinta cù una capacità di produzione di 250.000 tunnellate.

history

A prima sucursale di Shangjie Grinding Wheel Factory hè stata creata è hà iniziatu à trattà l'alumina fusa marrone.

history

YUFA hà cuminciatu à trattà a sabbia bianca di a grana di granu alumina fusa, sabbia granulosa è polvere fina

history

Zhengzhou YUFA Abrasive Co., Ltd. hè stata stabilita in Xingyang City, Provincia di Henan, chì copre una superficie di 18, 667 metri quadrati.

history

U fornu di fusione è di bombardamentu WFA hè statu messu in pruduzzione, i prudutti "YUSHEN" cumincianu à entre in u mercatu domesticu.

history

Un novu furnace basculante in alumina fusiona bianca hè statu custruitu, ottenutu "u dirittu di importà è esportà" è hè statu stabilitu un laburatoriu ricunnisciutu naziunale.

history

Zhengzhou YUFA High-Tech Material Co., Ltd. hè stata stabilita. 20000 metri quadrati di terrenu sò stati custruiti una linea di trasfurmazione di sabbia

history

YUFA hà cuminciatu à pruduce sabbia resistente à l'usura.

history

YUFA hà participatu à a formulazione di e norme di Cina in alumina fusa bianca. Stituitu Zhengzhou YUFA Special Ceramic Materials Co., Ltd.

history

U primu fornu di tunnel hè statu finitu è ​​messu in opera.

history

A polvere d'alumina fusa bianca inventata hè stata classificata cum'è un pruduttu di alta tecnulugia. Stabbilita YUFA New Material R&D Center

history

YUFA Special Ceramic Materials hè statu ribattizatu Zhengzhou YUFA Fine Ceramics Technology Co., Ltd., hè stata custruita una nova pianta.

history

Zhengzhou fine Ceramics Engineering Technology Center hè statu stabilitu; dui brevetti d'invenzione sò stati ottenuti.

history

A nova pianta hè stata custruita in a Zona di Sviluppu di Ruzhou, Henan cù u nome di YUFA Abrasives Co., Ltd.

history

Una torre di prilling di pressione è una torre di prilling centrifugale cù una capacità di evaporazione di 200 kg / h sò state messe in produzione.

history

YUFA hà vintu u titulu di impresa naziunale di alta tecnulugia; In u stessu annu, a linea di produzzione di prudutti ceramichi in fornu à piastra à sei fori hè stata messa in opera.

history

YUFA hà compiu a trasformazione à bassa emissione è u cuntrollu di e emissioni non urganizate di tutti i forni, hè stata classificata cum'è impresa di Classe A.

history

Hè statu stabilitu u "Centru Tecnologicu di l'Ingenieria di l'Osidu Microcristallinu di a Pruvincia di Henan", hè statu custruitu u sicondu fornu rotativu cù una capacità di 20.000 tunnellate.